Jak postupovat při reklamaci

Rozdíl nezi reklamací a vrácením zboží

 
Reklamace

Pokud erotická hračka nefunguje tak, jak má, posíláte nám ji na reklamaci. Záruční lhůta je stejná jako u jakéhokoliv jiného zboží, tedy 2 roky. Záruka a odpovědnost za vady se řídí obchodními podmínkami. Jak při reklamaci postupovat se dozvíte hned za chvíli.
 

Vrácení zboží

Jestliže jste právě doma přivítali nového miláčka, ale nezajiskřilo to mezi vámi, můžete nám ho nejpozději do 14 dnů od nákupu vrátit (odstoupit od smlouvy). Chcete ho poslat zpět? Mrkněte se na stránku Jak postupovat při vrácení zboží.

Co dělat před reklamací

Ještě než nám svého mazlíka pošlete na reklamaci, vyzkoušejte tyto tipy:

  • Zkontrolujte, že máte funkční baterie a že jste je vložili správně. Také se mrkněte, jestli máte správný typ a počet baterií.
  • Zkuste pořádně dotáhnout víčko baterií, někdy totiž nemusí být elektrické kontakty plně spojeny.
  • Vyzkoušejte, jestli je pomůcka dostatečně nabitá, případně ji před prvním zapnutím plně nabijte.
  • Pomůcka se nenabíjí? Zkontrolujte, že máte správně připojený konektor nabíjecího kabelu a funkční adaptér do zásuvky.
  • Omrkněte, jestli nemá cestovní zámek (často se zapíná delším podržením tlačítka).

Hračka se i přes to nechce probudit? Pište nebo volejte a společně jí zkusíme domluvit. Třeba jen stačí správně pomačkat čudlíky. :)

Kam poslat reklamované zboží?

Pomůcka stále stávkuje? Odešlete ji prosím na reklamaci. Pro odeslání reklamovaného zboží můžete využít několik možností:

  • Reklamační asistent Zásilkovny
  • Vlastní způsob doručení
  • Reklamace osobně na prodejně v Brně

Do balíčku přiložte kopii faktury, případně lísteček s vaším jménem, kontaktem na vás (pokud je jiný než uvedený v objednávce), číslem objednávky a popisem závady. Je součástí balení i nabíjecí kabel? Přiložte jej také. Původní obal od vás nepotřebujeme, nezapomeňte ale hračku důkladně očistit.

Jakmile dorazí hračka k nám, mrkneme se jí na zoubek a v co nejkratší době vás kontaktujeme s řešením.

1) Reklamační asistent Zásilkovny

Aby pro vás bylo poslání reklamovaného zboží co nejjednodušší, zařídíme vám Reklamačního asistenta u Zásilkovny.

JAK TO FUNGUJE? Balíček s reklamovaným zbožím odnesete na nejbližší Zásilkovnu spolu se štítkem, který vám pošleme do e-mailu, předáte obsluze a o víc se nestaráte. Za balíček nic neplatíte.

Postup odeslání reklamace:

  • Do e-mailu vám pošleme štítek pro Zásilkovnu.
  • Štítek vytisknete a nalepíte pomocí průhledné pásky na balíček s reklamovaným zbožím.
  • Balíček odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny.
  • Obsluha balíček převezme a pošle zpět k nám.

Nemáte možnost štítek vytisknout? Nevadí, stačí sdělit na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedeno, a obsluha štítek vytiskne.

2) Vlastní způsob doručení

Jestliže nechcete využít Reklamačního asistenta, dejte nám prosím vědět. Reklamované zboží pak můžete poslat přes libovolného dopravce. Poštovné za balíček hradíte sami, v případě uznané reklamace vám jej ale můžeme zpětně proplatit na základě podacího lístku, maximálně však do výše 89 Kč.

Pro reklamaci zboží prosím použijte adresu naší brněnské prodejny:

TWIXO Group s.r.o.
Špitálka 421/23a
60200 Brno 

3) Osobně na prodejně v Brně

Jste z Brna? Klidně nám hračku doneste na naši pobočku osobně. Často dokážeme reklamaci vyřídit okamžitě, někdy si ale budeme muset vašeho mazlíka nechat na pozorování.