Vše o nákupu

Kontakt
prodejna Brno

Prodejna v Brně

Špitálka 23a Brno, 602 00

Otevírací doba:

Pondělí – pátek: 7:00 – 18:00
Sobota, neděle: Zavřeno
 

Nákup přímo na prodejně

Možnost platby kartou

Parkování zdarma přímo před budovou

Kde nás najdete

Provozovatel

TWIXO Group s.r.o., Bellova 356/18 Brno,
IČ: 29315182,
DIČ: CZ29315182.

Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku na Krajském soudě v Brně, oddíl C, vložka 73703.

Bankovní spojení

Platby rámci ČR:
2000311975 / 2010 (FIO banka)

Platby ze Slovenska
SK5483300000002000311975 (FIO banka SK)
Jedná se o EUR účet ve slovenské bance, pro slovenské zákazníky tedy jde o běžný vnitrostátní převod.

Platba z jiných zemí než ČR / SR
IBAN SK5483300000002000311975
SWIFT FIOZSKBAXXX

Doprava a platba
 

Zboží posíláme okamžitě

Zboží objednané do 13:00 v pracovní den je expedováno, pokud je skladem, ještě v den objednání.

 

Doprava zdarma

Objednávky nad 999 Kč mají poštovné zdarma.

 

Diskrétní zásilka

Chráníme vaše soukromí a proto každou zásilku odesíláme neoznačenou. Nikdo nepozná, co jste si objednali.

 

Prodejna v Brně

Zásilku můžete také osobně vyzvednout na pobočce v Brně, kde vám můžeme pomoci a poradit.

Doprava po ČR

Osobní odběr

Osobní odběr BrnoProdejna Špitálka 23a (otevřeno po–pá 7–18:00)

ZDARMA

PPL kurýr

PPLDoručení kurýrem PPL na určenou adresu

79 Kč

Zásilkovna

ZásilkovnaVyzvednutí balíku v síti Zásilkoven po celé ČR

69 Kč

Balík do ruky

Česká pošta - Balík do rukyDoručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu

89 Kč

Balíkovna

Česká pošta - BalíkovnaVyzvednutí balíku v síti Balíkoven

59 Kč

Balík na poštu

Česká pošta – Balík Na poštuDoručení na vybranou poštu následující pracovní den po podání.

85 Kč

Kurýr po Brně

Kurýr po BrněDoručení kurýrem po Brně ještě týž den

190 Kč



Doprava na Slovensko

Zásilkovna

Zásilkovna na SlovenskoVyzvednutí balíku v SK síti Zásilkoven.

1,99 €

SPS kurier

SPS KurierDoručení službou SPS (Slovak Parcel Service) na určenou adresu

2,99 €

Možnosti platby

Platba hotově či kartou na pobočce

Hotově nebo kartou na pobočcePří osobní odběru v naší prodejně

ZDARMA

Bankovní převod

Bankovním převodemKlasický bankovním převod přes Váš účet. Zásilku odešleme až po obdržení částky.

ZDARMA

Visa / Master Card

Kartou on-lineOkamžitá platba přes platební bránu

ZDARMA

Google Pay

Google PayOkamžitá platba přes Google peněženku

ZDARMA

Dobírka

DobírkaPlatby kurýrovi při předání zásilky

39 Kč

Bitcoin

BitcoinOkamžitá platba kryptoměnou Bitcoin

ZDARMA

baliky

Jak vypadá zásilka

Naše zásilky jsou diskrétní. Žádný nápis sexshop, nikdo nepozná co jste si objednali. Jako odesílatel je uveden TWIXO Group s.r.o.

Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) platí pro nákup v internetovém obchodě YOO, provozovaném na internetové adrese https://www.yoo.cz (dále jen internetový obchod). Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího resp. spotřebitele při sjednávání a uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím uvedeného internetového obchodu. Veškeré smluvní vztahy budou uzavírány v souladu s právním řádem České republiky.

  2. Provozovatel: Provozovatelem obchodu YOO je TWIXO Group s.r.o., IČ: 29315182, se sídlem Bellova 356/18, Brno 62300. Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku na Krajském soudě v Brně, oddíl C, vložka 73703.

  3. Kupující: Podnikatel, který nakupuje Zboží za účelem svého podnikání. V tomto případě se smluvní vztahy neupravené těmito VOP řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem. To vše s přihlédnutím k příslušným novelizacím těchto zákonů.

  4. Spotřebitel: Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. V tomto případě se smluvní vztahy neupravené těmito VOP řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

  5. Kupní smlouva: Kupní smlouva je uzavřena momentem odeslání objednávky Kupujícím nebo Spotřebitelem. Od tohoto okamžiku mezi Kupujícím a Prodávajícím nebo Spotřebitelem a Prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. VOP jsou nedílnou součástí každé jednotlivé kupní smlouvy.

  6. Spotřebitelská smlouva: Kupní smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Spotřebitelem.

  7. Internetový obchod může prohlížet a nakupovat v něm pouze osoba, která dovršila věk 18 let, souhlasí s obchodními podmínkami a je si vědoma toho, že si prohlíží a nakupuje zboží s erotickým charakterem.

  8. VOP i kupní smlouva jsou uzavírány v českém jazyce. Kupní smlouva včetně těchto obchodních podmínek je prodávajícím archivována v elektronické podobě a není přístupná třetím stranám.

  9. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


Uzavření kupní smlouvy

  1. V internetovém obchodě je uveden seznam zboží, který je nabízen prodávajícím ke koupi, a to včetně popisu funkce, vlastností zboží, jeho materiálu nebo složení. Ceny zboží uvedené v internetovém obchodě jsou již včetně daně z přidané hodnoty a platí do odvolání nebo do vyprodání zásob. Do doby uzavření kupní smlouvy jsou tyto ceny nezávazné a prodávající není povinen ohledně tohoto zboží uzavřít s kupujícím kupní smlouvu.

  2. Při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v objednávce a odeslané prodávajícímu jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající je oprávněn požádat kupujícího o dodatečné potvrzení jeho objednávky, a to formou telefonickou, prostřednictvím SMS nebo e-mailem.

  3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká momentem odeslání objednávky na stránkách https://www.yoo.cz. O stavu zpracování své objednávky bude kupující průběžně informován automatickými e-maily. Veškeré objednávky kupujícího jsou jejich odesláním prodávajícímu považovány za závazné.

  4. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen uvedených v internetovém obchodě. Změna ceny v tomto internetovém obchodě však již nemá vliv na cenu uvedenou v objednávce kupujícího a potvrzenou prodávajícím. Cena uvedená v potvrzené objednávce je pro obě strany závazná.

  5. V internetovém obchodě nejsou kupujícímu účtovány žádné manipulační poplatky, k ceně výrobku je však nutné připočítat cenu za dodání zásilky podle zvoleného druhu dopravy a platby za objednané zboží.

  6. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).

  7. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.


Platební podmínky

  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

  2. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.

  3. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

  4. Způsoby platby ceny zboží a nákladů spojených s dodáním zboží dle kupní smlouvy jsou uvedeny v internetovém obchodě na stránce Druhy dopravy a platby.

  5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

  6. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Odstoupení od kupní smlouvy

Spotřebitel (nákup bez IČ)

  1. V případě, že je smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím, který je zde v postavení spotřebitele, uzavírán pomocí prostředků komunikace na dálku (např. telefonem, elektronickou poštou, veřejnou komunikační sítí), je kupující oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, a to ve lhůtě do 30ti dnů od převzetí zásilky.

    Podle SMĚRNICE EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY 97/7/ES ze dne 20. května 1997 jsou erotické pomůcky považovány za "Zboží zvláštního charakteru" a jejich vrácení a výměna není z hygienických důvodů možná, pokud došlo k porušení ochranného (hygienického) obalu.
    Zákazníkům však vycházíme vstříc a vrácení zboží ve 30denní lhůtě umožňujeme, avšak není možné vrátit zboží, u kterého nelze vyloučit jeho použití, tzn. zboží bez hygienického obalu, zboží v porušeném obalu, znečištěné a jiným způsobem znehodnocené zboží. Vrátit nelze ani erotické/spodní prádlo a oblečení, u kterého je předpoklad, že mohlo přijít do kontaktu s intimními partiemi.

  2. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně odesláno do třiceti (30) dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@yoo.cz.

  3. Prodávající má povinnost vrátit kupujícímu již uhrazenou kupní cenu v případě řádného odstoupení od kupní smlouvy nejpozději do 30-ti dnů od odstoupení od smlouvy.

  4. Vzor/on-line formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

Podnikatel (nákup na IČ)

  1. Pokud kupující není ve smluvním vztahu v postavení spotřebitele, má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy pouze do okamžiku expedice objednaného zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být učiněno písemně na adresu provozovny prodávajícího nebo na adresu elektronické pošty prodávajícího info@yoo.cz.

Provozovatel

  1. Provozovatel má právo odstoupit od kupní smlouvy kdykoliv až do momentu vyřízení objednávky. Objednávka se považuje za vyřízenou momentem převzetí zboží Kupujícím/Spotřebitelem v místě k tomu určeném nebo prostřednictvím 3. osoby (přepravce).

Další ustanovení

  1. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal, či se jedná o zboží, které pro svůj charakter nemůže být vráceno z hygienických důvodů (např. použité spodní prádlo, vibrátor vybalený z hygienického obalu, apod.).

  2. V případě odstoupení od smlouvy musí být zboží prodávajícímu vráceno do 14 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. V případě, že kupující poruší povinnost dle předchozí věty, vzniká prodávajícímu nárok na smluvní pokutu ve výši 5% (slovy pět procent) za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny tohoto zboží. Tímto ustanovením není dotčen nárok na náhradu případné škody vzniklé porušením povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta, a to i v případě, kdy škoda přesahuje smluvní pokutu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.

  3. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupní cenu kupujícímu nejpozději do deseti (10) dnů od vrácení zboží kupujícím, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vracení zboží kupujícím.

  4. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Stejně tak nárok na smluvní pokutu dle bodu 2 je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

  5. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.


Přeprava a dodání zboží

  1. Objednat zboží na dobírku mohou pouze osoby se sídlem, nebo bydlištěm na území České republiky. Pokud bude kupující chtít zboží doručit do zahraničí, nebo bude kupující objednávat ze zahraničí, je nutné uhradit platbu bezhotovostním převodem. Zboží bude následně doručeno za obvyklých podmínek.

  2. U objednávek do hodnoty 250 Kč bez poštovného, je možné objednávku odeslat až po uhrazení částky bankovním převodem. Ostatní objednávky nad 250 Kč jsou expedovány dle doručovací a platební metody vybrané kupujícím.

  3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, odmítne zboží převzít ve stanovené úložní lhůtě od dopravce či doručitele, nebo zásilka nemohla být doručena z důvodu neoznačené schránky či zvonku, je prodávající oprávněn požadovat smluvní poplatek ve výši 300 Kč (slovy třista korun českých) a náklady na dopravné a balné.

  4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.


Záruka, odpovědnost za vady

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci.

  2. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

  3. V případě, že na straně kupujícího vystupuje spotřebitel a nejde-li o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka). V tomto případě se na všechny výrobky, kromě výrobků potravinářského charakteru, vztahuje 24 měsíční záruční doba. U výrobků potravinářského charakteru je záruční doba 8 dní a uvádí se doba trvanlivosti výrobku, případně i doba použitelnosti, v takovém případě záruční doba však vždy skončí uplynutím doby použitelnosti zboží. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Pro zboží nabízené v internetovém obchodě prodávajícím slouží jako záruční list doklad o zakoupení zboží (faktura). Poskytnutí záruky prodávajícím se nevztahuje na smluvní vztahy, ve kterých na straně kupujícího vystupuje podnikatel, ledaže se na tom smluvní strany písemně dohodly.

  4. Spotřebitel má při uplatnění záruky:

    • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

    • jde-li o vadu neodstranitelnou a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy

    • jde-li o vady odstranitelné, ale vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy

    • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy


Další práva a povinnosti smluvních stran

  1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

  2. Kupující bere na vědomí, že zboží kupuje na vlastní riziko, pro vlastní potřebu. Prodejce neodpovídá za nesprávné použití výrobků a nenese zodpovědnost za případná zdravotní rizika spojená s nevhodným použitím výrobku kupujícím.

  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

  4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).


Ochrana osobních údajů a dat

  1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny ani poskytnuty třetí osobě s výjimkou osob dopravujících kupujícímu zboží (jméno a adresa dodání). Osobní údaje, které jsou poskytnuty kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

  2. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.


Závěrečná ustanovení

  1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

  2. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: YOO, Špitálka 23a, Brno 60200, adresa elektronické pošty info@yoo.cz, telefon 735 876 206.

  3. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 10. srpna 2023 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.


Ochrana autorského práva

  1. Veškeré texty na stránkách https://www.yoo.cz jsou chráněny autorským právem (dle Zákona č. 121/2000 Sb. o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon)).

Jak postupovat při reklamaci

Rozdíl nezi reklamací a vrácením zboží

 
Reklamace

Pokud erotická hračka nefunguje tak, jak má, posíláte nám ji na reklamaci. Záruční lhůta je stejná jako u jakéhokoliv jiného zboží, tedy 2 roky. Záruka a odpovědnost za vady se řídí obchodními podmínkami. Jak při reklamaci postupovat se dozvíte hned za chvíli.
 

Vrácení zboží

Jestliže jste právě doma přivítali nového miláčka, ale nezajiskřilo to mezi vámi, můžete nám ho nejpozději do 14 dnů od nákupu vrátit (odstoupit od smlouvy). Chcete ho poslat zpět? Mrkněte se na stránku Jak postupovat při vrácení zboží.

Co dělat před reklamací

Ještě než nám svého mazlíka pošlete na reklamaci, vyzkoušejte tyto tipy:

  • Zkontrolujte, že máte funkční baterie a že jste je vložili správně. Také se mrkněte, jestli máte správný typ a počet baterií.
  • Zkuste pořádně dotáhnout víčko baterií, někdy totiž nemusí být elektrické kontakty plně spojeny.
  • Vyzkoušejte, jestli je pomůcka dostatečně nabitá, případně ji před prvním zapnutím plně nabijte.
  • Pomůcka se nenabíjí? Zkontrolujte, že máte správně připojený konektor nabíjecího kabelu a funkční adaptér do zásuvky.
  • Omrkněte, jestli nemá cestovní zámek (často se zapíná delším podržením tlačítka).

Hračka se i přes to nechce probudit? Pište nebo volejte a společně jí zkusíme domluvit. Třeba jen stačí správně pomačkat čudlíky. :)

Kam poslat reklamované zboží?

Pomůcka stále stávkuje? Odešlete ji prosím na reklamaci. Pro odeslání reklamovaného zboží můžete využít několik možností:

  • Reklamační asistent Zásilkovny
  • Vlastní způsob doručení
  • Reklamace osobně na prodejně v Brně

Do balíčku přiložte kopii faktury, případně lísteček s vaším jménem, kontaktem na vás (pokud je jiný než uvedený v objednávce), číslem objednávky a popisem závady. Je součástí balení i nabíjecí kabel? Přiložte jej také. Původní obal od vás nepotřebujeme, nezapomeňte ale hračku důkladně očistit.

Jakmile dorazí hračka k nám, mrkneme se jí na zoubek a v co nejkratší době vás kontaktujeme s řešením.

1) Reklamační asistent Zásilkovny

Aby pro vás bylo poslání reklamovaného zboží co nejjednodušší, zařídíme vám Reklamačního asistenta u Zásilkovny.

JAK TO FUNGUJE? Balíček s reklamovaným zbožím odnesete na nejbližší Zásilkovnu spolu se štítkem, který vám pošleme do e-mailu, předáte obsluze a o víc se nestaráte. Za balíček nic neplatíte.

Postup odeslání reklamace:

  • Do e-mailu vám pošleme štítek pro Zásilkovnu.
  • Štítek vytisknete a nalepíte pomocí průhledné pásky na balíček s reklamovaným zbožím.
  • Balíček odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny.
  • Obsluha balíček převezme a pošle zpět k nám.

Nemáte možnost štítek vytisknout? Nevadí, stačí sdělit na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedeno, a obsluha štítek vytiskne.

2) Vlastní způsob doručení

Jestliže nechcete využít Reklamačního asistenta, dejte nám prosím vědět. Reklamované zboží pak můžete poslat přes libovolného dopravce. Poštovné za balíček hradíte sami, v případě uznané reklamace vám jej ale můžeme zpětně proplatit na základě podacího lístku, maximálně však do výše 79 Kč.

Pro reklamaci zboží prosím použijte adresu naší brněnské prodejny:

TWIXO Group s.r.o.
Špitálka 421/23a
60200 Brno 

3) Osobně na prodejně v Brně

Jste z Brna? Klidně nám hračku doneste na naši pobočku osobně. Často dokážeme reklamaci vyřídit okamžitě, někdy si ale budeme muset vašeho mazlíka nechat na pozorování.

Jak postupovat při vracení zboží

Rozdíl nezi reklamací a vrácením zboží

 
Vrácení zboží

Jestliže jste právě doma přivítali nového miláčka, ale nezajiskřilo to mezi vámi, můžete nám ho nejpozději do 30 dnů od nákupu vrátit. Jak na vracení erotických hraček se dozvíte hned za chvíli.
 

Reklamace

Pokud erotická hračka nefunguje tak, jak má, jedná se o reklamaci. Chcete svého mazlíka reklamovat? Mrkněte se na stránku Jak postupovat při reklamaci.

 

Které zboží můžete vrátit do 30 dní od nákupu?

Erotické pomůcky a prádlo spadají pod zboží zvláštního (intimního) charakteru a jejich vrácení či výměna je možná pouze v případě, že zboží nebylo použité, prané, nošené a má nepoškozený originální obal.

V případě, že je produkt zabalený v hygienickém obalu, můžete jej vrátit jen tehdy, pokud tento obal neporušíte. V opačném případě jej bohužel nemůžeme vzít zpět.

Punčochové zboží, včetně catsuitů a síťovaných šatů, po vyzkoušení bohužel také nemůžeme přijmout zpět. Tento materiál je totiž dost choulostivý a při obléknutí se natáhne a už se nevrátí do původního stavu.

Pro zachování hygieničnosti všechny vracené produkty kontrolujeme pod UV lampou.

Co znamená hygienický obal?

Hygienický obal chrání erotickou hračku takovým způsobem, že se k ní nedostanete, aniž byste obal porušili. Pokud je obal netknutý, bezpečně víme, že si s hračkou nikdo nehrál. Může se jednat třeba o krabičku zatavenou do fólie, krabičku s hygienickými pečetěmi nebo plastový obal se svařenými okraji.

Kam můžete hračku vrátit?

Nerozbalenou a nepoužitou hračku prosím posílejte v původním a nepoškozeném obalu na adresu: 

TWIXO Group s.r.o.
Špitálka 421/23a
60200 Brno 

Do balíčku přiložte vyplněný vzorový formulář nebo lísteček s vaším jménem, kontaktem na vás (pokud je jiný než uvedený v objednávce), číslem objednávky a skutečností, že zboží vracíte.

Jste z Brna? Doneste nám hračku na naši pobočku osobně a vrácení zboží vyřešíme vcukuletu.

Jak předejít zbytečnému vracení?

Při výběru erotických pomůcek a prádla si pečlivě přečtěte jejich popisek a parametry a prohlédněte si fotografie. Nejste si něčím jistí (např. velikostí prádla nebo měkkostí dilda)? Klidně nás před nákupem kontaktujte. Rádi vám poradíme tak, abyste si vybrali správně.

Také si prosím dávejte pozor na to, co dáváte do košíku, a před odesláním objednávky zkontrolujte, co všechno v ní máte a zda v ní něco nepřebývá.

Obdrželi jste hračku, kterou jste si neobjednali?

Přišlo vám domů jiné zboží, než které jste si objednali? Hračku prosím nerozbalujte a co nejdříve nám zavolejte nebo napište. Společně se domluvíme na nejlepším možném řešení.

Ochrana osobních údajů

Společnost TWIXO Group s.r.o. se sídlem v Brně, Bellova 356/18, 62300, IČO: 29315182, provozovatel internetového obchodu Yoo.cz, prohlašuje, že veškeré osobní údaje (dále také „údaje“) jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu s platnými zákonnými ustanovení v oblasti ochrany osobních údajů.

Bezpečí Vašich osobních údajů je pro nás prioritou. Osobním údajům a jejich ochraně věnujeme proto náležitou pozornost. V těchto Zásadách zpracování a ochrany osobních údajů (dále také „Zásady“) bychom Vás chtěli informovat o tom, jaké osobní údaje o Vás shromažďujeme a jakým způsobem je dále používáme.

Osobní údaje a jejich zpracování

Kategorie osobních údajů

Shromažďujeme různé údaje v závislosti na tom, které z našich služeb využíváte. Pokud u nás nakupujete, shromažďujeme:

  • Jméno a kontaktní údaje. Jméno a příjmení, e-mailovou adresu, poštovní adresu, fakturační adresu, telefonní číslo
  • Údaje vzniklé na základě trvání smlouvy – nakoupené produkty

Pokud od nás odebíráte e-mailové zprávy shromažďujeme:

  • E-mailová adresa

Dále zpracováváme tyto osobní údaje:

  • Údaje z e-mailové komunikace mezi našimi pracovníky a zákazníkem
  • Záznamy o chování na internetových stránkách Yoo.cz

Účely zpracování osobních údajů

  • Poskytování služeb a jejich zlepšování. Abychom mohli poskytovat nabízené služby a zlepšovat je k Vaší spokojenosti, zpracováváme Vaše osobní údaje. Konkrétně sem patří:
    • Zpracování objednávky zboží nebo služeb, objednaných ať už prostřednictvím naší webové stránky či telefonicky. Zákonným důvodem je zde nezbytnost pro splnění kupní smlouvy a u vybraných údajů na splnění právních povinností (např. účetní doklady).
    • Upozornění na dostupnost zboží. V případě, že požádáte o hlídání dostupnosti zboží, zpracujeme Vaše osobní údaje na základě Vašeho souhlasu.
    • Zákaznická podpora. Pro zajištění zákaznického servisu a pro odstranění případných problémů při plnění kupní smlouvy zpracováváme Vaše osobní údaje na základně nezbytného splnění těchto smluv.
    • Komunikace. Shromážděné údaje využíváme za účelem komunikace s vámi a jejímu individuální přizpůsobování. Můžeme vás například kontaktovat telefonicky, e-mailem, v aplikaci nebo jinou formou, abychom vám připomněli, že máte zboží v online košíku, pomohli Vám s dokončením Vaší objednávky, sdělili Vám aktuální stav vaší žádosti, objednávky nebo reklamace nebo k ní od Vás získali další informace.
    • Zlepšování služeb. Údaje používáme k neustálému zlepšování našich služeb a systémů, včetně přidávání nových funkcí a zároveň za účelem činit informovaná rozhodnutí za použití souhrnných analýz a business inteligence, to vše na základě našeho oprávněného zájmu odvíjejícího se od svobody podnikání a spočívajícího v nezbytnosti zlepšování poskytovaných služeb kvůli úspěchu v hospodářské soutěži. Abychom zajistili dostatečnou ochranu Vašim právům a zájmům používáme pro účely zlepšování osobní údaje v anonymizované podobě.
  • Ochrana, bezpečnost a řešení sporů. Údaje můžeme zpracovávat také z oprávněného zájmu, který spočívá v zajištění ochrany a bezpečnosti našich systémů a našich zákazníků, k zjišťování a prevenci podvodů, řešení sporů a prosazování našich dohod na základě oprávněného zájmu.
  • Marketingové nabídky.
    • Newsletter do e-mailu (obchodní sdělení)
      • Zasíláme Vám obchodní sdělení ohledně obdobných produktů, jako jste si koupili.
      • Tyto obchodní sdělení můžete vždy odmítnout prostřednictvím odkazu pro odhlášení, který naleznete v každém emailu. Pro odhlášení z odběru můžete také přímo kontaktovat náš zákaznický servis nebo pověřence na ochranu osobních údajů.
      • V případě, že odebírání obchodních sdělení odhlásíte, nebudeme nadále Vaše elektronické kontakty pro tyto účely využívat. Začneme je opět využívat, pokud je zaregistrujete nebo si je výslovně vyžádáte.
    • Marketingové nabídky, které se vám zobrazují, mohou být vybrány na základě dalších informací, které jsme o vás v průběhu času získali podle kontaktních údajů, oblíbených položek a údajů o používání z našich produktů a webů (cookies, IP adresa, údaje poskytnuté vaším prohlížečem, údaje o proklicích, zobrazených obchodních sděleních, navštívených produktech). Neprovádíme plně automatizované zpracování, které by pro Vás mělo právní účinky.
    • Pokud nejste naším zákazníkem, zpracováváme na základě Vašeho souhlasu.
    • Máte právo kdykoliv bezplatně vznést námitku proti těmto zpracováním. Kontaktní údaje jsou uvedeny na konci tohoto dokumentu.
  • Zpracovávání cookies z internetových stránek provozovaných společností TWIXO Group s.r.o.
    • V případě, že máte ve svém webovém prohlížeči povoleny cookies, zpracováváme záznamy chování z cookies umístěných na internetových stránkách provozovaných společností TWIXO Group s.r.o., a to pro účely zajištění lepšího provozu internetových stránek Yoo.cz a pro účely internetové reklamy společnosti TWIXO Group s.r.o. Více informací naleznete v samostatné kapitole tohoto dokumentu.

Předání osobních údajů třetím stranám

Vaše osobní údaje budou předány třetím osobám či jinak zprostředkovány pouze tehdy, je-li to nezbytné v rámci plnění kupní smlouvy, na základě oprávněného zájmu, nebo pokud jste s tím předem vyslovili souhlas.

  1. sesterským společnostem a zpracovatelům na základě plnění kupní smlouvy pro výkon interních procesů a postupů
  2. společnostem vydávajícím kreditní karty, poskytovatelům platebních služeb za účelem zpracování plateb a bankám na základě vaší objednávky, plnění kupní smlouvy
  3. přepravcům za účelem dodání Vámi objednaných produktů nebo služeb a řešení reklamací, včetně odstoupení od smlouvy
  4. našim partnerům, ve věrnostních schématech, do kterých se zapojíte
  5. dalším poskytovatelům služeb, třetím stranám, zapojeným do zpracování dat;
  6. třetím stranám, např. prvním zástupcům, soudům za účelem vymáhání nebo uzavření jakékoli smlouvy s vámi;
  7. veřejným orgánům (např. policie)
  8. třetím stranám provádějícím průzkumy mezi zákazníky

Pokud třetí osoby použijí údaje v rámci jejich oprávněného zájmu, nenese za tato zpracování správce zodpovědnost. Tato zpracování se řídí zásadami zpracování osobních údajů příslušných společností a osob.

Zabezpečení osobních údajů a doba uchovávání

Zabezpečení osobních údajů

  1. Vaše osobní údaje se k nám přenášejí v zakódované podobě. Používáme kódovací systém SSL (secure socket layer). Zabezpečujeme naše webové stránky a ostatní systémy pomocí technických a organizačních opatření proti ztrátě a zničení Vašich údajů, proti přístupu neoprávněných osob k vašim údajům, jejich pozměňování či rozšiřování.
  2. U našich zpracovatelů vyžadujeme prokázání souladu jejich systémů s nařízením GDPR.
  3. Přístup do vašeho zákaznického účtu je možný pouze po zadání Vašeho osobního hesla. V této souvislosti bychom Vás chtěli upozornit, že je nezbytné, abyste Vaše přístupové údaje nesdělovali třetím osobám a po ukončení Vaší činnosti v zákaznickém kontu vždy zavřeli okno svého webového prohlížeče, zejména tehdy, jestli používáte počítač společně s jinými uživateli. TWIXO Group s.r.o. nepřebírá odpovědnost za zneužití použitých hesel, ledaže by tuto situaci TWIXO Group s.r.o. přímo způsobila.

Doba zpracování

Osobní údaje zpracováváme a uchováváme

  • po dobu nezbytně nutnou k zajištění všech práv a povinností plynoucích z kupní smlouvy, tj. po dobu objednávky a záruční doby
  • po dobu trvání zákaznického účtu
  • 1 rok od skončení záruční doby z důvodu řešení potencionálních sporů
  • po dobu, po kterou je TWIXO Group s.r.o. povinna jakožto správce povinnen uchovávat podle obecně závazných právních předpisů. Vystavené účetní doklady, např. faktury, jsou v souladu se zákonem archivovány po dobu 10 let od jejich vystavení.
  • Souhlas pro upozornění na dostupnost zboží zůstává v platnosti do doby odeslání informace o dostupnosti, nejdéle však po dobu 1 roku nebo do jeho odvolání.
  • Souhlas s marketingovými nabídkami je platný po dobu 4 let nebo do odvolání
  • Recenze 6 let
  • Komunikace 3 roky

V ostatních případech vyplývá doba zpracování z účelu zpracování anebo je dána právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů.

Práva subjektů údajů

  1. Pokud zpracováváme Vaše osobní údaje, můžete kdykoliv požadovat bezplatnou informaci o zpracovávání svých osobních údajů.
  2. V případě, že se domníváte, že zpracování osobních údajů provádíme v rozporu s ochranou Vašich osobních údajů a zákonnými podmínkami ochrany osobních údajů, můžete požádat o vysvětlení, požadovat, abychom odstranili takto vzniklý stav, zejména můžete požadovat, provedení opravy, doplnění, likvidaci osobních údajů nebo blokaci osobních údajů.
  3. Máte taktéž právo kdykoliv se obrátit se svou žádostí na pověřence pro ochranu osobních údajů nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.
  4. Svůj souhlas se zpracováním osobních údajů můžete kdykoliv odvolat. Pokud odvoláte souhlas se zpracováním osobních údajů, budou Vaše osobní údaje vymazány nebo anomizovány; to se však netýká těch osobních údajů, které TWIXO Group s.r.o. potřebuje ke splnění zákonných povinností (např. vyřízení již podané objednávky) či k ochraně svých oprávněných zájmů. K likvidaci osobních údajů dojde rovněž v případě, že osobní údaje nebudou zapotřebí pro stanovený účel nebo jestliže bude uložení Vašich údajů nepřípustné z jiných zákonem stanovených důvodů.

Webové stránky

Soubory cookies

Naše stránky používají tzv. cookies, aby naše nabídka byla pro vás relevantní, zajímavá a uživatelsky příjemná. Cookies jsou male textové soubory, které jsou uloženy ve vašem počítači, chytrém telefonu či jiném zařízení a které jsou užívány ve Vašem prohlížeči. Více informací o souborech cookies můžete nalézt zde. Soubory cookies využíváme např. pro:

  • pro správnou funkčnost košíku tak, abyste co nejjednodušeji dokončili svoji objednávku
  • pro zapamatování Vašich přihlašovacích údajů, takže je nemusíte opakovaně zadávat
  • co nejlepší přizpůsobení našich stránek Vašim požadavkům díky sledování návštěvnosti, Vašem pohybu po stránkách a využitých funkcích
  • zjištění informací o prohlížení reklam, abychom Vám nezobrazovali reklamu na zboží, o které nemáte zájem

Některé soubory cookie mohou shromažďovat informace, které jsou následně využity třetími stranami a které např. přímo podporují naše reklamní aktivity (tzv. „cookie třetích stran“). Například informace o kupovaných produktech na našich stránkách mohou být zobrazeny reklamní agenturou v rámci zobrazení a přizpůsobení internetových reklamních bannerů na Vámi zobrazovaných webových stránkách. Podle těchto údajů Vás však nelze identifikovat.

Využití souborů cookies

Soubory cookie používané na našich stránkách lze rozdělit na dva základní typy. Krátkodobé tzv. „session cookie“ jsou smazány ihned, jakmile ukončíte návštěvu našich stránek. Dlouhodobé tzv. „persistent cookie“, zůstávají uloženy ve Vašem zařízení mnohem déle nebo dokud je ručně neodstraníte (doba ponechání souborů cookie ve vašem zařízení závisí na nastavení samotné cookie a nastavení vašeho prohlížeče).

Cookie lze také rozdělit podle jejich funkčnosti na:

  • analytické, které nám pomáhají zvýšit uživatelské pohodlí našeho webu tím, že pochopíme, jak jej uživatelé používají
  • konverzní, které nám umožňují analyzovat výkon různých prodejních kanálů
  • trackingové (sledovací), které v kombinaci s konverzními pomáhají analyzovat výkon různých prodejních kanálů
  • remarketingové, které používáme pro personalizaci obsahu reklam a jejich správnému zacílení
  • esenciální, které jsou důležité pro základní funkčnost webu

Odmítnutí souborů cookies

Nastavení použití souborů cookies je součástí Vašeho internetového prohlížeče. Většina prohlížečů soubory cookies ve výchozím nastavení automaticky přijímá. Soubory cookies lze pomocí Vašeho webového prohlížeče odmítnout nebo omezit je na Vámi vybrané typy.

Informace o prohlížečích a o způsobu nastavení předvoleb pro soubory cookie můžete nalézt na následujících webových stránkách nebo v další dokumentaci internetových prohlížečů

Účinný nástroj pro správu souborů cookie je též k dispozici na stránkách http://www.youronlinechoices.com/cz/

Odkazy

Naše webové stránky obsahují odkazy na jiné webové stránky, které jsou praktické a obsahují informace. Upozorňujeme, že tyto stránky mohou být vlastněny a provozovány dalšími společnostmi a organizacemi a mají jiné zásady zabezpečení a ochrany osobních údajů. Naše společnost nemá žádnou kontrolu a nenese žádnou zodpovědnost za jakékoli informace, materiál, produkty nebo služby obsažené nebo přístupné prostřednictvím těchto webových stránek.

Účinnost

Tyto Zásady zpracování a ochrany osobních údajů platí od 11.11.2020.