Vše o nákupu

Kontakt
prodejna Brno

Prodejna v Brně

Špitálka 23a Brno, 602 00

Otevírací doba:

Pondělí – pátek: 7:00 – 18:00
Sobota, neděle: Zavřeno
 

Nákup přímo na prodejně

Možnost platby kartou

Parkování zdarma přímo před budovou

Kde nás najdete

Provozovatel

TWIXO Group s.r.o., Bellova 356/18 Brno,
IČ: 29315182,
DIČ: CZ29315182.

Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku na Krajském soudě v Brně, oddíl C, vložka 73703.

Bankovní spojení

Platby rámci ČR:
2000311975 / 2010 (FIO banka)

Platby ze Slovenska
SK5483300000002000311975 (FIO banka SK)
Jedná se o EUR účet ve slovenské bance, pro slovenské zákazníky tedy jde o běžný vnitrostátní převod.

Platba z jiných zemí než ČR / SR
IBAN SK5483300000002000311975
SWIFT FIOZSKBAXXX

Doprava a platba
 

Zboží posíláme okamžitě

Zboží objednané do 13:00 v pracovní den je expedováno, pokud je skladem, ještě v den objednání.

 

Doprava zdarma

Objednávky nad 1000 Kč mají poštovné zdarma.

 

Diskrétní zásilka

Chráníme vaše soukromí a proto každou zásilku odesíláme neoznačenou. Nikdo nepozná, co jste si objednali.

 

Prodejna v Brně

Zásilku můžete také osobně vyzvednout na pobočce v Brně, kde vám můžeme pomoci a poradit.

Doprava po ČR

Osobní odběr

Osobní odběr BrnoProdejna Špitálka 23a (otevřeno po–pá 7–18:00)

ZDARMA

PPL kurýr

PPLDoručení kurýrem PPL na určenou adresu

89 Kč

Zásilkovna

ZásilkovnaVyzvednutí balíku v síti Zásilkoven po celé ČR

69 Kč

Balík do ruky

Česká pošta - Balík do rukyDoručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu

89 Kč

Balíkovna

Česká pošta - BalíkovnaVyzvednutí balíku v síti Balíkoven

59 Kč

Balík na poštu

Česká pošta – Balík Na poštuDoručení na vybranou poštu následující pracovní den po podání.

85 Kč

Kurýr po Brně

Kurýr po BrněDoručení kurýrem po Brně ještě týž den

190 Kč



Doprava na Slovensko

Zásilkovna

Zásilkovna na SlovenskoVyzvednutí balíku v SK síti Zásilkoven.

1,99 €

SPS kurier

SPS KurierDoručení službou SPS (Slovak Parcel Service) na určenou adresu

2,99 €

Možnosti platby

Platba hotově či kartou na pobočce

Hotově nebo kartou na pobočcePří osobní odběru v naší prodejně

ZDARMA

Bankovní převod

Bankovním převodemKlasický bankovním převod přes Váš účet. Zásilku odešleme až po obdržení částky.

ZDARMA

Visa / Master Card

Kartou on-lineOkamžitá platba přes platební bránu

ZDARMA

Google Pay

Google PayOkamžitá platba přes Google peněženku

ZDARMA

Dobírka

DobírkaPlatby kurýrovi při předání zásilky

39 Kč

Bitcoin

BitcoinOkamžitá platba kryptoměnou Bitcoin

ZDARMA

baliky

Jak vypadá zásilka

Naše zásilky jsou diskrétní. Žádný nápis sexshop, nikdo nepozná co jste si objednali. Jako odesílatel je uveden TWIXO Group s.r.o.

Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) platí pro nákup v internetovém obchodě YOO, provozovaném na internetové adrese https://www.yoo.cz (dále jen internetový obchod). Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího resp. spotřebitele při sjednávání a uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím uvedeného internetového obchodu. Veškeré smluvní vztahy budou uzavírány v souladu s právním řádem České republiky.

  2. Provozovatel: Provozovatelem obchodu YOO je TWIXO Group s.r.o., IČ: 29315182, se sídlem Bellova 356/18, Brno 62300. Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku na Krajském soudě v Brně, oddíl C, vložka 73703.

  3. Kupující: Podnikatel, který nakupuje Zboží za účelem svého podnikání. V tomto případě se smluvní vztahy neupravené těmito VOP řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem. To vše s přihlédnutím k příslušným novelizacím těchto zákonů.

  4. Spotřebitel: Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. V tomto případě se smluvní vztahy neupravené těmito VOP řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

  5. Kupní smlouva: Kupní smlouva je uzavřena momentem odeslání objednávky Kupujícím nebo Spotřebitelem. Od tohoto okamžiku mezi Kupujícím a Prodávajícím nebo Spotřebitelem a Prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. VOP jsou nedílnou součástí každé jednotlivé kupní smlouvy.

  6. Spotřebitelská smlouva: Kupní smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Spotřebitelem.

  7. Internetový obchod může prohlížet a nakupovat v něm pouze osoba, která dovršila věk 18 let, souhlasí s obchodními podmínkami a je si vědoma toho, že si prohlíží a nakupuje zboží s erotickým charakterem.

  8. VOP i kupní smlouva jsou uzavírány v českém jazyce. Kupní smlouva včetně těchto obchodních podmínek je prodávajícím archivována v elektronické podobě a není přístupná třetím stranám.

  9. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


Uzavření kupní smlouvy

  1. V internetovém obchodě je uveden seznam zboží, který je nabízen prodávajícím ke koupi, a to včetně popisu funkce, vlastností zboží, jeho materiálu nebo složení. Ceny zboží uvedené v internetovém obchodě jsou již včetně daně z přidané hodnoty a platí do odvolání nebo do vyprodání zásob. Do doby uzavření kupní smlouvy jsou tyto ceny nezávazné a prodávající není povinen ohledně tohoto zboží uzavřít s kupujícím kupní smlouvu.

  2. Při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v objednávce a odeslané prodávajícímu jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající je oprávněn požádat kupujícího o dodatečné potvrzení jeho objednávky, a to formou telefonickou, prostřednictvím SMS nebo e-mailem.

  3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká momentem odeslání objednávky na stránkách https://www.yoo.cz. O stavu zpracování své objednávky bude kupující průběžně informován automatickými e-maily. Veškeré objednávky kupujícího jsou jejich odesláním prodávajícímu považovány za závazné.

  4. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen uvedených v internetovém obchodě. Změna ceny v tomto internetovém obchodě však již nemá vliv na cenu uvedenou v objednávce kupujícího a potvrzenou prodávajícím. Cena uvedená v potvrzené objednávce je pro obě strany závazná.

  5. V internetovém obchodě nejsou kupujícímu účtovány žádné manipulační poplatky, k ceně výrobku je však nutné připočítat cenu za dodání zásilky podle zvoleného druhu dopravy a platby za objednané zboží.

  6. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).

  7. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.


Platební podmínky

  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

  2. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.

  3. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

  4. Způsoby platby ceny zboží a nákladů spojených s dodáním zboží dle kupní smlouvy jsou uvedeny v internetovém obchodě na stránce Druhy dopravy a platby.

  5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

  6. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Odstoupení od kupní smlouvy

Spotřebitel (nákup bez IČ)

  1. V případě, že je smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím, který je zde v postavení spotřebitele, uzavírán pomocí prostředků komunikace na dálku (např. telefonem, elektronickou poštou, veřejnou komunikační sítí), je kupující oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, a to ve lhůtě do 30ti dnů od převzetí zásilky.

    Podle SMĚRNICE EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY 97/7/ES ze dne 20. května 1997 jsou erotické pomůcky považovány za "Zboží zvláštního charakteru" a jejich vrácení a výměna není z hygienických důvodů možná, pokud došlo k porušení ochranného (hygienického) obalu.
    Zákazníkům však vycházíme vstříc a vrácení zboží ve 30denní lhůtě umožňujeme, avšak není možné vrátit zboží, u kterého nelze vyloučit jeho použití, tzn. zboží bez hygienického obalu, zboží v porušeném obalu, znečištěné a jiným způsobem znehodnocené zboží. Vrátit nelze ani erotické/spodní prádlo a oblečení, u kterého je předpoklad, že mohlo přijít do kontaktu s intimními partiemi.

  2. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně odesláno do třiceti (30) dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího [email protected].

  3. Prodávající má povinnost vrátit kupujícímu již uhrazenou kupní cenu v případě řádného odstoupení od kupní smlouvy nejpozději do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy.

  4. Vzor/on-line formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

Podnikatel (nákup na IČ)

  1. Pokud kupující není ve smluvním vztahu v postavení spotřebitele, má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy pouze do okamžiku expedice objednaného zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být učiněno písemně na adresu provozovny prodávajícího nebo na adresu elektronické pošty prodávajícího [email protected].

Provozovatel

  1. Provozovatel má právo odstoupit od kupní smlouvy kdykoliv až do momentu vyřízení objednávky. Objednávka se považuje za vyřízenou momentem převzetí zboží Kupujícím/Spotřebitelem v místě k tomu určeném nebo prostřednictvím 3. osoby (přepravce).

Další ustanovení

  1. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal, či se jedná o zboží, které pro svůj charakter nemůže být vráceno z hygienických důvodů (např. použité spodní prádlo, vibrátor vybalený z hygienického obalu, apod.).

  2. V případě odstoupení od smlouvy musí být zboží prodávajícímu vráceno do 14 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. V případě, že kupující poruší povinnost dle předchozí věty, vzniká prodávajícímu nárok na smluvní pokutu ve výši 5% (slovy pět procent) za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny tohoto zboží. Tímto ustanovením není dotčen nárok na náhradu případné škody vzniklé porušením povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta, a to i v případě, kdy škoda přesahuje smluvní pokutu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.

  3. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupní cenu kupujícímu nejpozději do deseti (10) dnů od vrácení zboží kupujícím, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vracení zboží kupujícím.

  4. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Stejně tak nárok na smluvní pokutu dle bodu 2 je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

  5. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.


Přeprava a dodání zboží

  1. Objednat zboží na dobírku mohou pouze osoby se sídlem, nebo bydlištěm na území České republiky. Pokud bude kupující chtít zboží doručit do zahraničí, nebo bude kupující objednávat ze zahraničí, je nutné uhradit platbu bezhotovostním převodem. Zboží bude následně doručeno za obvyklých podmínek.

  2. U objednávek do hodnoty 250 Kč bez poštovného, je možné objednávku odeslat až po uhrazení částky bankovním převodem. Ostatní objednávky nad 250 Kč jsou expedovány dle doručovací a platební metody vybrané kupujícím.

  3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, odmítne zboží převzít ve stanovené úložní lhůtě od dopravce či doručitele, nebo zásilka nemohla být doručena z důvodu neoznačené schránky či zvonku, je prodávající oprávněn požadovat smluvní poplatek ve výši 300 Kč (slovy třista korun českých) a náklady na dopravné a balné.

  4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.


Záruka, odpovědnost za vady

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci.

  2. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

  3. V případě, že na straně kupujícího vystupuje spotřebitel a nejde-li o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka). V tomto případě se na všechny výrobky, kromě výrobků potravinářského charakteru, vztahuje 24 měsíční záruční doba. U výrobků potravinářského charakteru je záruční doba 8 dní a uvádí se doba trvanlivosti výrobku, případně i doba použitelnosti, v takovém případě záruční doba však vždy skončí uplynutím doby použitelnosti zboží. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Pro zboží nabízené v internetovém obchodě prodávajícím slouží jako záruční list doklad o zakoupení zboží (faktura). Poskytnutí záruky prodávajícím se nevztahuje na smluvní vztahy, ve kterých na straně kupujícího vystupuje podnikatel, ledaže se na tom smluvní strany písemně dohodly.

  4. Spotřebitel má při uplatnění záruky:

    • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

    • jde-li o vadu neodstranitelnou a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy

    • jde-li o vady odstranitelné, ale vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy

    • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy


Podmínky doplňkových služeb

Služba “Vrácení zboží do 90 dnů“

Tato kapitola upravuje podmínky služby “Vrácení zboží do 90 dnů”, kterou může kupující zakoupit v internetovém obchodě https://www.yoo.cz.

  1. Služba umožňuje kupujícímu, při splnění níže stanovených podmínek, možnost vrácení zboží zakoupeného v internetovém obchodě, a to bez udání důvodu do 90 dnů od převzetí zboží. Služba není určena pro využití za účelem uplatnění práv z vad zboží.
  2. Služba se vztahuje na všechny produkty v objednávce, u níž je služba nabízena, a k němuž byla prodávajícím a kupujícím uzavřena kupní smlouva. Kupující zaplatí cenu služby zároveň s úhradou dané objednávky.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo poskytování služby kdykoliv přerušit, omezit nebo zcela zastavit. Tato změna se nedotkne již uzavřených smluv o poskytnutí služby.
  4. Službu nelze zakoupit zpětně. Lze ji získat pouze během tvorby objednávky.
  5. Prodávající umožní kupujícímu službu využít za předpokladu splnění všech následujících podmínek:
    • Kupující využije aktivní nabídku služby a uzavře smlouvu o poskytnutí služby současně se zakoupením zboží.
    • Kupující uhradí cenu za službu, jež je uvedena při samotném objednání, a to řádně a včas.
    • Kupující před uplatněním služby neodstoupí od smlouvy o koupi zboží ze zákonných důvodů.
    • Zboží není použité, prané, nošené a má nepoškozený originální obal.
    • Kupující uplatní službu nejpozději do 90 dnů od převzetí zboží.
    • Kupující při vrácení zboží prokáže nárok na poskytnutí služby originálem faktury, jež se bude vztahovat ke konkrétní objednávce a zároveň bude obsahovat informaci o zakoupení služby.
  6. Kupující je při zakoupení a užívání služby povinen jednat v souladu se zákonem, těmito obchodními podmínkami a s dobrými mravy, v dobré víře, a nedopouštět se podvodného nebo spekulativního jednání. Kupující zejména nevyužije internetový obchod prodávajícího coby půjčovnu zboží. V opačném případě nastává výluka z povinnosti poskytnutí služby.
  7. Pokud kupující splní veškeré obchodní podmínky pro poskytnutí služby, prodávající mu vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů, kupní cenu zboží. Kupní cena zboží může být uhrazena bezhotovostním převodem na bankovní účet, jež si kupující určí.
  8. Pokud kupující platným způsobem odstoupí od objednávky, k níž zakoupil službu, a to ve lhůtě do 30 dnů od jejího sjednání, má nárok na vrácení ceny služby v plné výši.
  9. Pokud kupující platným způsobem odstoupí od objednávky, k níž zakoupil službu, v zákonné záruční době z důvodu záruční vady zboží, má nárok na vrácení ceny služby v plné výši.
  10. Pokud nebudou splněny podmínky pro vrácení zboží, bude vrácení odmítnuto, přičemž kupujícímu nevzniká nárok na vrácení ceny služby.
  11. Nevyužití služby neopravňuje kupujícího k vrácení uhrazené ceny služby.

Služba “Připojištění zásilky”

Tato kapitola upravuje podmínky služby “Připojištění zásilky”, kterou může kupující zakoupit v internetovém obchodě https://www.yoo.cz.

  1. Prodávající se po zakoupení služby zákazníkem zavazuje přednostně vyřídit reklamaci zásilky, která byla poškozena během dopravy, nebo nebyla vinou dopravce doručena vůbec. Službu nelze uplatnit u zásilky, která má v systému dopravce stav Doručeno.
  2. V případě oprávněného využití služby zajistí prodávající dodání bezvadného zboží stejného druhu, a to v termínu dle domluvy s kupujícím. Pokud v okamžiku řešení reklamace není konkrétní druh zboží skladem, vyhrazuje si prodávající právo nabídnout za něj kupujícímu odpovídající alternativu, nebo vrácení peněz.
  3. Služba není určena pro využití za účelem odstoupení od kupní smlouvy nebo pro uplatnění práv z vad zboží, které nevznikly při přepravě zboží ke kupujícímu.
  4. Služba není pojištěním, jak jej chápe ust. § 2758 a násl. OZ. Služba taktéž nespadá pod úpravu dalších právních předpisů upravujících oblast pojišťovnictví – např. zákon č. 170/2018 Sb.
  5. Prodávající si vyhrazuje právo poskytování služby kdykoliv přerušit, omezit nebo zcela zastavit. Tato změna se nedotkne již uzavřených smluv o poskytnutí služby.
  6. Služba může být zakoupena pro vybranou objednávku, k níž byla mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena kupní smlouva. Úhrada ceny služby probíhá stejným způsobem, jako úhrada objednávky, k níž se služba vztahuje.
  7. Kupující nahlašuje poškození či ztracení zásilky a uplatňuje doručení nové zásilky nejpozději do 24 hodin od doručení zboží, k němž byla služba zakoupena.
  8. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně omezit dostupnost služby, resp. prodloužit lhůty dle obchodních podmínek, a to zejména v závislosti na aktuální nedostupnosti konkrétního zboží, k jehož výměně by mělo dle smlouvy dojít.
  9. Služba může být zakoupena pro doručení na adresu kupujícího, na výdejnu, nebo do výdejního boxu.
  10. Službu je možné zakoupit pouze současně se zakoupením zboží, nemůže být zakoupena zpětně.
  11. Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu veškerou potřebnou součinnost pro využití služby (včetně poskytnutí fotografií poškozeného balíku v případě jeho převzetí) a opakované doručení nového zboží. V opačném případě mohou být naúčtovány poplatky za dopravu odpovídající ceníku dopravy, který je zveřejněný na internetovém obchodu na stránce Doprava a platba.
  12. Kupující je povinen v případě vyžádání ze strany prodávajícího odeslat poškozenou zásilku či zboží zpět.
  13. Kupující je při zakoupení a užívání služby povinen jednat v souladu se zákonem, těmito obchodními podmínkami a s dobrými mravy, v dobré víře, a nedopouštět se podvodného nebo spekulativního jednání. V opačném případě nastává výluka z povinnosti poskytnutí služby.
  14. Služba zahrnuje pouze jedno opakované doručení (výměnu) zboží. V případě, že dopravce podruhé dodá poškozené či zcela nefunkční zboží, postupuje kupující tak, že uplatní reklamaci doručení u přepravce, případně postupuje způsobem uplatnění práva z vadného plnění dle obecných obchodních podmínek prodávajícího.
  15. Závazek prodávajícího dle smlouvy o poskytnutí služby zaniká jeho splněním dle podmínek výše, řádným doručením zásilky zboží bez poškození či zánikem smlouvy o koupi zboží či poskytnutí služby.
  16. Nevyužití služby neopravňuje kupujícího k vrácení uhrazené ceny služby.
  17. Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy na objednávku, k níž zakoupil službu, a to ještě před odesláním zásilky, má nárok na vrácení ceny služby.
  18. Jestliže si kupující nenárokuje využití služby do 24 hodin od převzetí či odmítnutí poškozené zásilky, nemá nárok při vrácení zboží na vrácení ceny služby ani částečně.

Služba “Prodloužení záruky”

Tato kapitola upravuje podmínky služby “Prodloužení záruky”, kterou může kupující zakoupit v internetovém obchodě https://www.yoo.cz.

  1. Zakoupením služby k vybranému zboží získává kupující nárok na prodloužené řešení reklamace z vad zboží, a to konkrétně 12 měsíců nad rámec standardní 24 měsíční záruční doby.
  2. Reklamace zboží v prodloužené záruční době se řeší podle kapitoly Záruka, odpovědnost za vady.
  3. Pokud kupující platným způsobem vrací zboží, k němuž zakoupil službu, z důvodu záruční vady zboží, a to v zákonné záruční době (tedy do 24 měsíců od uzavření kupní smlouvy), má nárok na vrácení ceny služby v plné výši.

Podmínky marketingových akcí

Slevové akce

Účelem této kapitoly je upravit podmínky nákupu v internetovém obchodě v případě vyhlášení marketingové akce prodávajícím v podobě slevy na konkrétní produkt či objednávku.

  1. Prodávající si vyhrazuje právo akci přerušit, zkrátit nebo zrušit, popř. změnit její pravidla, a to i bez udání důvodu. V případě změny podmínek bude prodávající informovat zákazníky oznámením na svých webových stránkách.
  2. Akční ceny se vztahují pouze na produkty skladem.
  3. Prodávající nenese odpovědnost za uvedení nesprávných či nepřesných informací v souvislosti s akcí (ať už byly způsobené lidským faktorem či technickou vadou, např. kvůli zpožděné aktualizaci skladových zásob či cen).
  4. Prodávající si vyhrazuje právo neposkytnout slevu na produkt, který již v době vytváření objednávky nebyl skladem (a to i v případě, že o tom zákazník nebyl během vytváření objednávky předem informován).

Dárky zdarma

Účelem této kapitoly je upravit podmínky nákupu v internetovém obchodě v případě vyhlášení marketingové akce prodávajícím v podobě dárku zdarma ke konkrétnímu produktu či objednávce.

  1. Prodávající si vyhrazuje právo akci přerušit, zkrátit nebo zrušit, popř. změnit její pravidla, a to i bez udání důvodu. V případě změny podmínek bude prodávající informovat zákazníky oznámením na svých webových stránkách.
  2. Prodávající nenese odpovědnost za uvedení nesprávných či nepřesných informací v souvislosti s akcí (ať už byly způsobené lidským faktorem či technickou vadou, např. kvůli zpožděné aktualizaci skladových zásob).
  3. Prodávající neposkytuje žádnou záruku za jakost dárku. Zákazníkovi tedy nevznikají žádná práva z případného vadného plnění (z vad dárku).
  4. V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 30 dnů pozbývá darovací smlouva účinnosti a zákazník je povinen dárek vrátit.
  5. Povinnost vrácení dárku vzniká i ve chvíli, kdy zákazník přestane splňovat podmínky akce, která platila v čase vytvoření a potvrzení objednávky (např. vrací produkt, ke kterému obdržel dárek, nebo vrací část zboží a celková hodnota objednávky tak klesne pod částku, která byla podmínkou pro získání dárku).
  6. V případě, že zákazník dárek nevrátí, bude jeho hodnota stržena z částky za vrácené zboží.
  7. Zákazník má právo odmítnout dárek. Odmítnutí dárku je nutné uvést v poznámce při objednávce.
  8. Prodávající si vyhrazuje právo neposlat dárek v případě, že již v době vytváření objednávky nebyl skladem (a to i v případě, že o tom nebyl zákazník během vytváření objednávky předem informován).

Další práva a povinnosti smluvních stran

  1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

  2. Kupující bere na vědomí, že zboží kupuje na vlastní riziko, pro vlastní potřebu. Prodejce neodpovídá za nesprávné použití výrobků a nenese zodpovědnost za případná zdravotní rizika spojená s nevhodným použitím výrobku kupujícím.

  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

  4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).


Ochrana osobních údajů a dat

  1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny ani poskytnuty třetí osobě s výjimkou osob dopravujících kupujícímu zboží (jméno a adresa dodání). Osobní údaje, které jsou poskytnuty kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

  2. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.


Závěrečná ustanovení

  1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

  2. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: YOO, Špitálka 23a, Brno 60200, adresa elektronické pošty [email protected], telefon 735 876 206.

  3. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. března 2024 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.


Ochrana autorského práva

  1. Veškeré texty na stránkách https://www.yoo.cz jsou chráněny autorským právem (dle Zákona č. 121/2000 Sb. o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon)).

Jak postupovat při reklamaci

Rozdíl nezi reklamací a vrácením zboží

 
Reklamace

Pokud erotická hračka nefunguje tak, jak má, posíláte nám ji na reklamaci. Záruční lhůta je stejná jako u jakéhokoliv jiného zboží, tedy 2 roky. Záruka a odpovědnost za vady se řídí obchodními podmínkami. Jak při reklamaci postupovat se dozvíte hned za chvíli.
 

Vrácení zboží

Jestliže jste právě doma přivítali nového miláčka, ale nezajiskřilo to mezi vámi, můžete nám ho nejpozději do 30 dnů od nákupu vrátit (odstoupit od smlouvy). Chcete ho poslat zpět? Mrkněte se na stránku Jak postupovat při vrácení zboží.

Co dělat před reklamací

Ještě než nám svého mazlíka pošlete na reklamaci, vyzkoušejte tyto tipy:

  • Zkontrolujte, že máte funkční baterie a že jste je vložili správně. Také se mrkněte, jestli máte správný typ a počet baterií.
  • Zkuste pořádně dotáhnout víčko baterií, někdy totiž nemusí být elektrické kontakty plně spojeny.
  • Vyzkoušejte, jestli je pomůcka dostatečně nabitá, případně ji před prvním zapnutím plně nabijte.
  • Pomůcka se nenabíjí? Zkontrolujte, že máte správně připojený konektor nabíjecího kabelu a funkční adaptér do zásuvky.
  • Omrkněte, jestli nemá cestovní zámek (často se zapíná delším podržením tlačítka).

Hračka se i přes to nechce probudit? Pište nebo volejte a společně jí zkusíme domluvit. Třeba jen stačí správně pomačkat čudlíky. :)

Kam poslat reklamované zboží?

Pomůcka stále stávkuje? Odešlete ji prosím na adresu:

TWIXO Group s.r.o.
Špitálka 421/23a
60200 Brno 

Do balíčku přiložte kopii faktury, případně lísteček s vaším jménem, kontaktem na vás (pokud je jiný než uvedený v objednávce), číslem objednávky a popisem závady. Je součástí balení i nabíjecí kabel? Přiložte jej také. Původní obal od vás nepotřebujeme, nezapomeňte ale hračku důkladně očistit.

Jakmile dorazí hračka k nám, mrkneme se jí na zoubek a v co nejkratší době vás kontaktujeme s řešením.

Jste z Brna? Klidně nám hračku doneste na naši pobočku osobně. Často dokážeme reklamaci vyřídit okamžitě, někdy si ale budeme muset vašeho mazlíka nechat na pozorování.

Jak postupovat při vracení zboží

Rozdíl nezi reklamací a vrácením zboží

 
Vrácení zboží

Jestliže jste právě doma přivítali nového miláčka, ale nezajiskřilo to mezi vámi, můžete nám ho nejpozději do 30 dnů od nákupu vrátit. Jak na vracení erotických hraček se dozvíte hned za chvíli.
 

Reklamace

Pokud erotická hračka nefunguje tak, jak má, jedná se o reklamaci. Chcete svého mazlíka reklamovat? Mrkněte se na stránku Jak postupovat při reklamaci.

 

Které zboží můžete vrátit do 30 dní od nákupu?

Erotické pomůcky a prádlo spadají pod zboží zvláštního (intimního) charakteru a jejich vrácení či výměna je možná pouze v případě, že zboží nebylo použité, prané, nošené a má nepoškozený originální obal.

V případě, že je produkt zabalený v hygienickém obalu, můžete jej vrátit jen tehdy, pokud tento obal neporušíte. V opačném případě jej bohužel nemůžeme vzít zpět.

Punčochové zboží, včetně catsuitů a síťovaných šatů, po vyzkoušení bohužel také nemůžeme přijmout zpět. Tento materiál je totiž dost choulostivý a při obléknutí se natáhne a už se nevrátí do původního stavu.

Pro zachování hygieničnosti všechny vracené produkty kontrolujeme pod UV lampou.

Co znamená hygienický obal?

Hygienický obal chrání erotickou hračku takovým způsobem, že se k ní nedostanete, aniž byste obal porušili. Pokud je obal netknutý, bezpečně víme, že si s hračkou nikdo nehrál. Může se jednat třeba o krabičku zatavenou do fólie, krabičku s hygienickými pečetěmi nebo plastový obal se svařenými okraji.

Kam můžete hračku vrátit?

Nerozbalenou a nepoužitou hračku prosím posílejte v původním a nepoškozeném obalu na adresu: 

TWIXO Group s.r.o.
Špitálka 421/23a
60200 Brno 

Do balíčku přiložte vyplněný vzorový formulář nebo lísteček s vaším jménem, kontaktem na vás (pokud je jiný než uvedený v objednávce), číslem objednávky a skutečností, že zboží vracíte.

Jste z Brna? Doneste nám hračku na naši pobočku osobně a vrácení zboží vyřešíme vcukuletu.

Jak předejít zbytečnému vracení?

Při výběru erotických pomůcek a prádla si pečlivě přečtěte jejich popisek a parametry a prohlédněte si fotografie. Nejste si něčím jistí (např. velikostí prádla nebo měkkostí dilda)? Klidně nás před nákupem kontaktujte. Rádi vám poradíme tak, abyste si vybrali správně.

Také si prosím dávejte pozor na to, co dáváte do košíku, a před odesláním objednávky zkontrolujte, co všechno v ní máte a zda v ní něco nepřebývá.

Obdrželi jste hračku, kterou jste si neobjednali?

Přišlo vám domů jiné zboží, než které jste si objednali? Hračku prosím nerozbalujte a co nejdříve nám zavolejte nebo napište. Společně se domluvíme na nejlepším možném řešení.

Doplňkové služby a slevové akce

Vrácení zboží do 90 dnů

Vybíráte dárek a nemáte ani páru, jestli se bude obdarovanému vámi vybraná hračka či prádlo líbit? Chcete mít pořádný časový polštář na možné vrácení zboží?

Přesně pro vás zde máme službu “Vrácení zboží do 90 dnů”, a to bez udání důvodu. Zajistíte si tak spoooustu času na rozmyšlenou.

Jak to funguje?

Pokud už jste na YOOčku našli vše, po čem vaše srdce touží, stačí přejít na stránku “Nákupní košík” a dokoupit si k objednávce službu “Vrácení do 90 dnů”.

Služba se automaticky aktivuje, když si vyzvednete balíček nebo jej převezmete od dopravce. Jestliže se během následujících 90 dní rozhodnete celou objednávku (nebo její část) vrátit, pošlete nám nepoužité a nerozbalené zboží zpátky.

Pokud splníte podmínky pro vrácení zboží, vrátíme vám peníze zpět na váš bankovní účet.

Podmínky pro vrácení zboží

Erotické pomůcky a prádlo spadají pod zboží zvláštního (intimního) charakteru a jejich vrácení či výměna je možná pouze v případě, že zboží nebylo použité, prané, nošené a má nepoškozený originální obal.

V případě, že je produkt zabalený v hygienickém obalu, můžete jej vrátit jen tehdy, pokud tento obal neporušíte. V opačném případě jej bohužel nemůžeme vzít zpět.

Punčochové zboží, včetně catsuitů a síťovaných šatů, po vyzkoušení bohužel také nemůžeme přijmout zpět. Tento materiál je totiž dost choulostivý a při obléknutí se natáhne a už se nevrátí do původního stavu.

Pro zachování hygieničnosti všechny vracené produkty kontrolujeme pod UV lampou.

Co znamená hygienický obal?

Hygienický obal chrání erotickou hračku takovým způsobem, že se k ní nedostanete, aniž byste obal porušili. Pokud je obal netknutý, bezpečně víme, že si s hračkou nikdo nehrál. Může se jednat třeba o krabičku zatavenou do fólie, krabičku s hygienickými pečetěmi nebo plastový obal se svařenými okraji.

Kam můžete hračku vrátit?

Nerozbalenou a nepoužitou hračku prosím posílejte v původním a nepoškozeném obalu na adresu: 

TWIXO Group s.r.o.
Špitálka 421/23a
60200 Brno 

Do balíčku přiložte vyplněný vzorový formulář nebo lísteček s vaším jménem, kontaktem na vás (pokud je jiný než uvedený v objednávce), číslem objednávky a skutečností, že zboží vracíte.

Jste z Brna? Doneste nám hračku na naši pobočku osobně a vrácení zboží vyřešíme vcukuletu.

Kompletní podmínky služby najdete v obchodních podmínkách v sekci Vrácení zboží do 90 dnů.


Připojištění zásilky

Chcete mít vyřešené všechno hned? Nebaví vás čekání? Zajistěte si expresní řešení situace pro případ, že se váš balíček někde zatoulá, nebo vám jej dopravce přiveze pomuchlaný.

V případě zakoupení služby “Připojištění zásilky” váš problém vyřešíme přednostně a bez zbytečných okolků.

Jak to funguje?

Pokud už jste na YOOčku našli vše, po čem vaše srdce touží, stačí přejít na stránku “Nákupní košík”. Právě tam máte možnost si k objednávce dokoupit službu “Připojištění zásilky”.

Služba se aktivuje odesláním objednávky a můžete ji uplatnit během doručování zásilky, max. však do 24 hodin od převzetí zásilky (pokud omylem převezmete poškozený balík).

Pokud zjistíte jakékoliv problémy s doručením zásilky, ozvěte se nám. Na telefonu, chatu i e-mailu jsme vám k dispozici každý všední den od 7 do 18 hodin. Čím dříve nás kontaktujete, tím rychleji problém vyřešíme.

Připojištění zásilky se vztahuje pouze na zboží poškozené nebo ztracené při dopravě. Nejde tedy o klasickou reklamaci zboží, ale o tyto situace:

  • Ve sledování zásilky u dopravce zjistíte, že se balíček cestou k vám někde zatoulal nebo zasekl (např. několikátý den se s balíkem nic neděje nebo trčí na depu v jiném městě)
  • Dopravce vám doveze viditelně poškozený balíček

Situaci po domluvě s vámi vyřešíme buď odesláním nového zboží, výměnou za vhodnou alternativu, nebo vrácením peněz.

Jestliže budeme mít zboží skladem a neobjeví se žádná další překážka, pošleme vám novou zásilku ještě v ten samý den.

Co dělat při doručení poškozeného balíku?

  • Dopravce dovezl viditelně poškozený balíček – převzetí odmítněte a informujte nás telefonem, e-mailem nebo na chatu, že tato situace nastala.
  • Poškození jste si všimli až po převzetí balíčku – poškozenou zásilku nafoťte zvenčí a podívejte se, jestli utrpělo i zboží uvnitř. Pokud ano, udělejte další fotky. Fotodokumentaci poškození balíku i zboží nám poté zašlete e-mailem, a to max. do 24 hodin od převzetí.

Vrácení poškozeného balíku

Pokud budeme potřebovat poškozené zboží vrátit, zařídíme pro vás Reklamačního asistenta u Zásilkovny, abyste nemuseli platit za dopravu.

  • Informujte nás telefonicky či e-mailem o situaci.
  • Do e-mailu vám pošleme štítek pro Zásilkovnu.
  • Štítek vytisknete a nalepíte pomocí průhledné pásky na balíček s poškozeným zbožím.
  • Balíček odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny.
  • Obsluha balíček převezme a pošle zpět k nám.
  • Pokud nemáte možnost štítek vytisknout, nevadí. Stačí na pobočce sdělit trasovací číslo, které je na štítku uvedeno, a obsluha štítek vytiskne.

Jestliže nechcete využít Reklamačního asistenta, dejte nám prosím vědět. Poškozené zboží pak můžete poslat přes libovolného dopravce. Poštovné za balíček hradíte sami a dopravu vám proplatíme zpětně na základě podacího lístku, maximálně však do ceny nejlevnější možnosti doručení na adresu ze stránky Doprava a platba.

Poškozené zboží prosím pošlete na adresu naší brněnské prodejny:

TWIXO Group s.r.o.
Špitálka 421/23a
60200 Brno 

Kompletní podmínky služby najdete v obchodních podmínkách v sekci Připojištění zásilky.


Prodloužení záruky

Zná to skoro každý. Plánujete si lásku na celý život, ale pak se něco zvrtne… A když se to stane u erotické hračky a ještě ve špatnou chvíli, úplně to pokazí náladu.

Přijde vám, že 2 roky záruky jsou málo? K vybraným hračkám vám nabízíme službu “Prodloužená záruka”, která vám zaručí o rok delší lhůtu pro reklamaci. Celkem tedy můžete uplatnit záruku po dobu 3 let.

Jak to funguje?

U vybraných mazlíků si můžete na kartě produktu zaškrtnout službu Prodloužení záruky. Pak už jen stačí hodit zboží do košíku a odeslat objednávku.

Pokud se v prodloužené záruční době hračka pokazí a nebude už rozdávat radost tak, jak jí bylo předurčeno, stačí nám ji poslat k reklamaci.

Prodloužená záruka se nevztahuje na běžné opotřebení hračky, ale pouze na vady, které vám brání ve využívání funkcí, které u ní byly prezentovány při jejím nákupu (např. přestane vibrovat nebo nejde nabít).

Postup reklamace najdete na stránce Jak postupovat při reklamaci.

Kompletní podmínky služby najdete v obchodních podmínkách v sekci Prodloužení záruky.


Slevové akce a dárky zdarma

Rádi rozdáváme radost a kouzlíme úsměvy na tváři, proto pro vás sem tam nachystáme nějakou tu akci, dárek nebo slevičku. YOOoo, moc dobře totiž víme, že každá ušetřená koruna se počítá, i když uspokojující orgasmy jsou k nezaplacení.

Nejdůležitější podmínky akcí jsou:

  • Vracíte hračku, ke které jste v rámci akce dostali něco navíc? Pak je potřeba vrátit i samotný dárek.
  • To stejné platí i pro dárek k objednávce nad určitou částku (jakmile vracíte část zboží a hodnota objednávky klesne pod danou částku, případně vracíte celou objednávku, je potřeba vrátit i dárek).
  • Akční slevy platí pouze do vyprodání zásob. Pokud by se vám jakkoliv podařilo objednat zlevněnou hračku, která už fyzicky není na našem skladě, slevu bohužel nedostanete.
  • Akce na dárek zdarma platí pouze do rozdání zásob. Pokud vám do košíku omylem přistane dárek, který již nemáme, bohužel jej nedostanete. Jestliže zjistíme, že už pro vás dárek nemáme, zavoláme vám, abychom se s vámi domluvili, zda máte o objednávku zájem i bez dárku.
  • Pokud víte, že dárek nevyužijete a nechcete jej tedy dostat, napište nám to prosím do poznámky k objednávce. My pak tímto dárkem uděláme radost někomu jinému.

Kompletní podmínky slevových akcí a podmínky vztahující se k dárkům zdarma najdete v obchodních podmínkách v sekci Podmínky marketingových akcí.

Ochrana osobních údajů

Společnost TWIXO Group s.r.o. se sídlem v Brně, Bellova 356/18, 62300, IČO: 29315182, provozovatel internetového obchodu Yoo.cz, prohlašuje, že veškeré osobní údaje (dále také „údaje“) jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu s platnými zákonnými ustanovení v oblasti ochrany osobních údajů.

Bezpečí Vašich osobních údajů je pro nás prioritou. Osobním údajům a jejich ochraně věnujeme proto náležitou pozornost. V těchto Zásadách zpracování a ochrany osobních údajů (dále také „Zásady“) bychom Vás chtěli informovat o tom, jaké osobní údaje o Vás shromažďujeme a jakým způsobem je dále používáme.

Osobní údaje a jejich zpracování

Kategorie osobních údajů

Shromažďujeme různé údaje v závislosti na tom, které z našich služeb využíváte. Pokud u nás nakupujete, shromažďujeme:

  • Jméno a kontaktní údaje. Jméno a příjmení, e-mailovou adresu, poštovní adresu, fakturační adresu, telefonní číslo
  • Údaje vzniklé na základě trvání smlouvy – nakoupené produkty

Pokud od nás odebíráte e-mailové zprávy shromažďujeme:

  • E-mailová adresa

Dále zpracováváme tyto osobní údaje:

  • Údaje z e-mailové komunikace mezi našimi pracovníky a zákazníkem
  • Záznamy o chování na internetových stránkách Yoo.cz

Účely zpracování osobních údajů

  • Poskytování služeb a jejich zlepšování. Abychom mohli poskytovat nabízené služby a zlepšovat je k Vaší spokojenosti, zpracováváme Vaše osobní údaje. Konkrétně sem patří:
    • Zpracování objednávky zboží nebo služeb, objednaných ať už prostřednictvím naší webové stránky či telefonicky. Zákonným důvodem je zde nezbytnost pro splnění kupní smlouvy a u vybraných údajů na splnění právních povinností (např. účetní doklady).
    • Upozornění na dostupnost zboží. V případě, že požádáte o hlídání dostupnosti zboží, zpracujeme Vaše osobní údaje na základě Vašeho souhlasu.
    • Zákaznická podpora. Pro zajištění zákaznického servisu a pro odstranění případných problémů při plnění kupní smlouvy zpracováváme Vaše osobní údaje na základně nezbytného splnění těchto smluv.
    • Komunikace. Shromážděné údaje využíváme za účelem komunikace s vámi a jejímu individuální přizpůsobování. Můžeme vás například kontaktovat telefonicky, e-mailem, v aplikaci nebo jinou formou, abychom vám připomněli, že máte zboží v online košíku, pomohli Vám s dokončením Vaší objednávky, sdělili Vám aktuální stav vaší žádosti, objednávky nebo reklamace nebo k ní od Vás získali další informace.
    • Zlepšování služeb. Údaje používáme k neustálému zlepšování našich služeb a systémů, včetně přidávání nových funkcí a zároveň za účelem činit informovaná rozhodnutí za použití souhrnných analýz a business inteligence, to vše na základě našeho oprávněného zájmu odvíjejícího se od svobody podnikání a spočívajícího v nezbytnosti zlepšování poskytovaných služeb kvůli úspěchu v hospodářské soutěži. Abychom zajistili dostatečnou ochranu Vašim právům a zájmům používáme pro účely zlepšování osobní údaje v anonymizované podobě.
  • Ochrana, bezpečnost a řešení sporů. Údaje můžeme zpracovávat také z oprávněného zájmu, který spočívá v zajištění ochrany a bezpečnosti našich systémů a našich zákazníků, k zjišťování a prevenci podvodů, řešení sporů a prosazování našich dohod na základě oprávněného zájmu.
  • Marketingové nabídky.
    • Newsletter do e-mailu (obchodní sdělení)
      • Zasíláme Vám obchodní sdělení ohledně obdobných produktů, jako jste si koupili.
      • Tyto obchodní sdělení můžete vždy odmítnout prostřednictvím odkazu pro odhlášení, který naleznete v každém emailu. Pro odhlášení z odběru můžete také přímo kontaktovat náš zákaznický servis nebo pověřence na ochranu osobních údajů.
      • V případě, že odebírání obchodních sdělení odhlásíte, nebudeme nadále Vaše elektronické kontakty pro tyto účely využívat. Začneme je opět využívat, pokud je zaregistrujete nebo si je výslovně vyžádáte.
    • Marketingové nabídky, které se vám zobrazují, mohou být vybrány na základě dalších informací, které jsme o vás v průběhu času získali podle kontaktních údajů, oblíbených položek a údajů o používání z našich produktů a webů (cookies, IP adresa, údaje poskytnuté vaším prohlížečem, údaje o proklicích, zobrazených obchodních sděleních, navštívených produktech). Neprovádíme plně automatizované zpracování, které by pro Vás mělo právní účinky.
    • Pokud nejste naším zákazníkem, zpracováváme na základě Vašeho souhlasu.
    • Máte právo kdykoliv bezplatně vznést námitku proti těmto zpracováním. Kontaktní údaje jsou uvedeny na konci tohoto dokumentu.
  • Zpracovávání cookies z internetových stránek provozovaných společností TWIXO Group s.r.o.
    • V případě, že máte ve svém webovém prohlížeči povoleny cookies, zpracováváme záznamy chování z cookies umístěných na internetových stránkách provozovaných společností TWIXO Group s.r.o., a to pro účely zajištění lepšího provozu internetových stránek Yoo.cz a pro účely internetové reklamy společnosti TWIXO Group s.r.o. Více informací naleznete v samostatné kapitole tohoto dokumentu.

Předání osobních údajů třetím stranám

Vaše osobní údaje budou předány třetím osobám či jinak zprostředkovány pouze tehdy, je-li to nezbytné v rámci plnění kupní smlouvy, na základě oprávněného zájmu, nebo pokud jste s tím předem vyslovili souhlas.

  1. sesterským společnostem a zpracovatelům na základě plnění kupní smlouvy pro výkon interních procesů a postupů
  2. společnostem vydávajícím kreditní karty, poskytovatelům platebních služeb za účelem zpracování plateb a bankám na základě vaší objednávky, plnění kupní smlouvy
  3. přepravcům za účelem dodání Vámi objednaných produktů nebo služeb a řešení reklamací, včetně odstoupení od smlouvy
  4. našim partnerům, ve věrnostních schématech, do kterých se zapojíte
  5. dalším poskytovatelům služeb, třetím stranám, zapojeným do zpracování dat;
  6. třetím stranám, např. prvním zástupcům, soudům za účelem vymáhání nebo uzavření jakékoli smlouvy s vámi;
  7. veřejným orgánům (např. policie)
  8. třetím stranám provádějícím průzkumy mezi zákazníky

Pokud třetí osoby použijí údaje v rámci jejich oprávněného zájmu, nenese za tato zpracování správce zodpovědnost. Tato zpracování se řídí zásadami zpracování osobních údajů příslušných společností a osob.

Zabezpečení osobních údajů a doba uchovávání

Zabezpečení osobních údajů

  1. Vaše osobní údaje se k nám přenášejí v zakódované podobě. Používáme kódovací systém SSL (secure socket layer). Zabezpečujeme naše webové stránky a ostatní systémy pomocí technických a organizačních opatření proti ztrátě a zničení Vašich údajů, proti přístupu neoprávněných osob k vašim údajům, jejich pozměňování či rozšiřování.
  2. U našich zpracovatelů vyžadujeme prokázání souladu jejich systémů s nařízením GDPR.
  3. Přístup do vašeho zákaznického účtu je možný pouze po zadání Vašeho osobního hesla. V této souvislosti bychom Vás chtěli upozornit, že je nezbytné, abyste Vaše přístupové údaje nesdělovali třetím osobám a po ukončení Vaší činnosti v zákaznickém kontu vždy zavřeli okno svého webového prohlížeče, zejména tehdy, jestli používáte počítač společně s jinými uživateli. TWIXO Group s.r.o. nepřebírá odpovědnost za zneužití použitých hesel, ledaže by tuto situaci TWIXO Group s.r.o. přímo způsobila.

Doba zpracování

Osobní údaje zpracováváme a uchováváme

  • po dobu nezbytně nutnou k zajištění všech práv a povinností plynoucích z kupní smlouvy, tj. po dobu objednávky a záruční doby
  • po dobu trvání zákaznického účtu
  • 1 rok od skončení záruční doby z důvodu řešení potencionálních sporů
  • po dobu, po kterou je TWIXO Group s.r.o. povinna jakožto správce povinnen uchovávat podle obecně závazných právních předpisů. Vystavené účetní doklady, např. faktury, jsou v souladu se zákonem archivovány po dobu 10 let od jejich vystavení.
  • Souhlas pro upozornění na dostupnost zboží zůstává v platnosti do doby odeslání informace o dostupnosti, nejdéle však po dobu 1 roku nebo do jeho odvolání.
  • Souhlas s marketingovými nabídkami je platný po dobu 4 let nebo do odvolání
  • Recenze 6 let
  • Komunikace 3 roky

V ostatních případech vyplývá doba zpracování z účelu zpracování anebo je dána právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů.

Práva subjektů údajů

  1. Pokud zpracováváme Vaše osobní údaje, můžete kdykoliv požadovat bezplatnou informaci o zpracovávání svých osobních údajů.
  2. V případě, že se domníváte, že zpracování osobních údajů provádíme v rozporu s ochranou Vašich osobních údajů a zákonnými podmínkami ochrany osobních údajů, můžete požádat o vysvětlení, požadovat, abychom odstranili takto vzniklý stav, zejména můžete požadovat, provedení opravy, doplnění, likvidaci osobních údajů nebo blokaci osobních údajů.
  3. Máte taktéž právo kdykoliv se obrátit se svou žádostí na pověřence pro ochranu osobních údajů nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.
  4. Svůj souhlas se zpracováním osobních údajů můžete kdykoliv odvolat. Pokud odvoláte souhlas se zpracováním osobních údajů, budou Vaše osobní údaje vymazány nebo anomizovány; to se však netýká těch osobních údajů, které TWIXO Group s.r.o. potřebuje ke splnění zákonných povinností (např. vyřízení již podané objednávky) či k ochraně svých oprávněných zájmů. K likvidaci osobních údajů dojde rovněž v případě, že osobní údaje nebudou zapotřebí pro stanovený účel nebo jestliže bude uložení Vašich údajů nepřípustné z jiných zákonem stanovených důvodů.

Webové stránky

Soubory cookies

Naše stránky používají tzv. cookies, aby naše nabídka byla pro vás relevantní, zajímavá a uživatelsky příjemná. Cookies jsou male textové soubory, které jsou uloženy ve vašem počítači, chytrém telefonu či jiném zařízení a které jsou užívány ve Vašem prohlížeči. Více informací o souborech cookies můžete nalézt zde. Soubory cookies využíváme např. pro:

  • pro správnou funkčnost košíku tak, abyste co nejjednodušeji dokončili svoji objednávku
  • pro zapamatování Vašich přihlašovacích údajů, takže je nemusíte opakovaně zadávat
  • co nejlepší přizpůsobení našich stránek Vašim požadavkům díky sledování návštěvnosti, Vašem pohybu po stránkách a využitých funkcích
  • zjištění informací o prohlížení reklam, abychom Vám nezobrazovali reklamu na zboží, o které nemáte zájem

Některé soubory cookie mohou shromažďovat informace, které jsou následně využity třetími stranami a které např. přímo podporují naše reklamní aktivity (tzv. „cookie třetích stran“). Například informace o kupovaných produktech na našich stránkách mohou být zobrazeny reklamní agenturou v rámci zobrazení a přizpůsobení internetových reklamních bannerů na Vámi zobrazovaných webových stránkách. Podle těchto údajů Vás však nelze identifikovat.

Využití souborů cookies

Soubory cookie používané na našich stránkách lze rozdělit na dva základní typy. Krátkodobé tzv. „session cookie“ jsou smazány ihned, jakmile ukončíte návštěvu našich stránek. Dlouhodobé tzv. „persistent cookie“, zůstávají uloženy ve Vašem zařízení mnohem déle nebo dokud je ručně neodstraníte (doba ponechání souborů cookie ve vašem zařízení závisí na nastavení samotné cookie a nastavení vašeho prohlížeče).

Cookie lze také rozdělit podle jejich funkčnosti na:

  • analytické, které nám pomáhají zvýšit uživatelské pohodlí našeho webu tím, že pochopíme, jak jej uživatelé používají
  • konverzní, které nám umožňují analyzovat výkon různých prodejních kanálů
  • trackingové (sledovací), které v kombinaci s konverzními pomáhají analyzovat výkon různých prodejních kanálů
  • remarketingové, které používáme pro personalizaci obsahu reklam a jejich správnému zacílení
  • esenciální, které jsou důležité pro základní funkčnost webu

Odmítnutí souborů cookies

Nastavení použití souborů cookies je součástí Vašeho internetového prohlížeče. Většina prohlížečů soubory cookies ve výchozím nastavení automaticky přijímá. Soubory cookies lze pomocí Vašeho webového prohlížeče odmítnout nebo omezit je na Vámi vybrané typy.

Informace o prohlížečích a o způsobu nastavení předvoleb pro soubory cookie můžete nalézt na následujících webových stránkách nebo v další dokumentaci internetových prohlížečů

Účinný nástroj pro správu souborů cookie je též k dispozici na stránkách http://www.youronlinechoices.com/cz/

Odkazy

Naše webové stránky obsahují odkazy na jiné webové stránky, které jsou praktické a obsahují informace. Upozorňujeme, že tyto stránky mohou být vlastněny a provozovány dalšími společnostmi a organizacemi a mají jiné zásady zabezpečení a ochrany osobních údajů. Naše společnost nemá žádnou kontrolu a nenese žádnou zodpovědnost za jakékoli informace, materiál, produkty nebo služby obsažené nebo přístupné prostřednictvím těchto webových stránek.

Účinnost

Tyto Zásady zpracování a ochrany osobních údajů platí od 11.11.2020.

Zpětný odběr elektrozařízení a baterií

Z elektrozařízení a baterií prodávaných v rámci České republiky odvádíme poplatek kolektivnímu systému REMA za účelem financování odděleného sběru a likvidace. V ceně všech námi nabízených elektrozařízení je proto zahrnut i recyklační poplatek za elektrozařízení/baterie/akumulátory v rámci REMA Systému a REMA Battery.

Zakládáme si na ohleduplném chování vůči životnímu prostředí, a proto vám přinášíme možnosti, jak jednoduše a bezplatně odevzdat svá vysloužilá elektrozařízení/baterie.

Spotřebitel má v systému nakládání s elektrospotřebiči a bateriemi zcela zásadní roli. On je tím, kdo se rozhoduje, co udělá se starým spotřebičem/baterií. Stará a nepotřebná elektrozařízení a baterie nepatří do netříděného komunálního odpadu, naopak mají být předány prostřednictvím sběrných míst, tzv. míst zpětného odběru, ze kterých putují k opětovnému použití nebo k samotné recyklaci.

Spotřebitel musí být informován symboly níže, že příslušné elektrozařízení/baterie nepatří do komunálního odpadu. Jsou tak označena všechna nová elektrozařízení/baterie. Symbol může být uveden přímo na zařízení, na jeho obalu nebo v návodu k použití či v záručním listu.

 
Symbol recyklace elektroodpadu 1
 
Symbol 1
Symbol recyklace elektroodpadu 2
 
Symbol 2

Jak se zbavit starého spotřebiče/baterií?

Proč recyklovat?

Nejen elektrozařízení, ale i baterie a akumulátory obsahují mnoho recyklovatelných kovů jako je například zinek, železo, mangan, nikl, kadmium nebo olovo. Některé z těchto látek jsou zároveň velmi nebezpečné pro životní prostředí a zdraví člověka, a to zejména rtuť, olovo a kadmium. Vybrané baterie jsou často označeny symbolem chemického prvku, který obsahují (Pb, Cd, Hg).

Předáním baterií a elektrozařízení na místo zpětného odběru tak zejména díky recyklaci materiálu šetříme primární zdroje surovin a zároveň chráníme naše životní prostředí před případným neodborným nakládáním.

Nepoužívané baterie, které nejsou předány k recyklaci prostřednictvím míst zpětného odběru, ale jsou skladovány například v kancelářských šuplících, či kdekoliv jinde v domácnostech či firmách mohou následně způsobit i požár. Tuto vlastnost mají zejména baterie s obsahem lithia. S ohledem na bezpečnost je tedy velmi důležité předávat použité baterie co nejdříve k recyklaci.

Nejběžnější typy baterií, jejich označení a užití

Typ baterie Běžné označení Velikost Příklady užití
Alkalické Alkalické, Alkaline, AlMn AAA, AA, C, D, 6V, 9V Svítilny, kalkulačky, hračky, hodinky, kouřové alarmy, dálkové ovladače
Knoflíkové Alkalické, lithiové, zinko-vzduchové Velikost se různí Hodinky, naslouchadla, hračky, rtuťové, stříbrné, blahopřání, dálkové ovladače
Zinkouhlíkové Classic, Heavy Duty, Power Cell AAA, AA, C, D, 6V, 9V Svítilny, kalkulačky, hračky, hodinky, kouřové alarmy, dálkové ovladače, přenosná rádia, otevírání vrat
Lithiové Lithium, Lithium Ion, Li-Ion Velikost se různí Laptopy, mobilní telefony, digitální kamery, mp3 přehrávače
Nikl-kadmiové Ni-Cd Velikost se různí Kamery, ruční nářadí, bezdrátové telefony, vysílačky
Nikl-metal-hydridové NiMH, Ni-Hydride Velikost se různí Kamery, ruční nářadí, bezdrátové telefony, vysílačky
Olověné SLA, gelové 2V, 6V, 12V UPS, kolečková křesla, terénní vozidla, vodní skútry
Rtuťové Rtuťové, Hg, HgO Velikost se různí Hodinky, naslouchadla, hračky, blahopřání, dálkové ovladače
Stříbrné Stříbrné, AgO Velikost se různí Hodinky, naslouchadla, hračky, blahopřání, dálkové ovladače